“СВОЇ”-гарячі лінія для учасників АТО/ООС

Зараз для громади учасників АТО/ООС-харків`ян та їх близьких дуже гостро стоїть питання реальної “швидкої допомоги” у різноманітних життєвих ситуаціях – пов`язаних як з необхідністю отримання необхідної консультації, допомоги та підтримки: як щодо процедури отримання необхідних документів, порядку оформлення пільг, так і щодо вирішення звичайних життєвих ситуацій.

Більшість громадян нашої країни чекають від держави повного й остаточного вирішення своїх проблем, не розуміючи що насправді державні органи це безліч різних (іноді практично не пов’язаних між собою) структур, кожна з яких відповідає за свій напрямок роботи з населенням і не знає чим займається інша. Те, що ветерани війни повинні звертатися у багато різних інстанцій, намагаючись зрозуміти, яка з них може допомогти у вирішенні конкретного питання, породжує у них непорозуміння та розпач. Особливо це стосується і учасників АТО – які щойно повернулися з війни, війни, що зараз і затвердила право існування цієї держави. Аналіз досвіду іноземних організацій по роботі з ветеранами показує, що найбільш гостро стають питання допомоги та реабілітації ветеранів війни через декілька років після повернення до нормального життя.

Благодійна організація «Благодійний фонд «Допомога учасника АТО/ООС» пропонує вирішення даного питання за допомогою реалізації проєкту «СВОЇ: гаряча лінія для учасників АТО/ООС та їх рідних» – це координаційний центр, гаряча лінія, за допомогою якої надаються кваліфіковані консультації щодо вирішення конкретних питань для учасників АТО/ООС.

Також в рамках даного проєкту у м. Харкові створена група взаємопідтримки, де учасники АТО/ООС можуть поспілкуватись з побратимами та кваліфікованим психологом.

Якщо Ви учасник АТО/ООС і Вам потрібна допомога та консультації у цій сфері і ви не знаєте куди звернутись, то телефонуйте за телефоном 066-734-72-07.

Проєкт реалізовується в рамках міського конкурсу соціальних проєктів «Єдина соціальна мережа» Управління з соціальних питань Департаменту соціальної політики Харківської міської ради.